torsdag 18 februari 2010

Sushi!!!!!!!!!!!!

.


Vore inte lite fel nu! Och öl till det, damn va gott...
Så sugen just nu.

Jag är sjukt trötter.
Hade tänkt tränat en stund nu också, och herre min skapare vad dålig kondis man har. Jag skojar inte.
Det här håller inte fyfan. Skäms. Så framöver så skall det bannemig byggas muskler yeey.
Får se hur många gånger det blir av haha.
Städa och tvätta sker nu här framåt. Så himla tråkigt, men det är ju ett måste :/

Annars är det bara bra om någon skulle undra :)
Längtar bort som bara den nu. Oslo nästa vecka och det känns skit bra. Det är bara att lägga i nu.

Och så har jag alltså velmajan äntligen bestämt sig. Hårfan ska av men inte allt, klippa sig så fort pengarna rullar in men hur vet jag inte än? Vetefan, nåt får det väll bli hehe.




Jag skulle aldrig ha tålamod noga tt bli förstådd
ingen känner migså väl som du
jag skulle fastna i min ensamhet igen
om du lämnade mig nu





:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar