lördag 6 februari 2010

Man vet aldrig vad man kan hitta på datorn

.


Foto: Johannes
(Mullsjö)

Ja men en fredag kväll framför datorn :)
Hittar massa bilder här som jag har glömt bort.
Så gårdagen bestod av att redigera bilder och gjorde ett kollage och tog lite kort.
En kreativ syssel sättning helt enkelt :)
Önskar att jag hade ett analogt mörkerum här hemma också.
Vore inte lite fel ju. Fast då skulle jag ju aldrig sova.
Men kaffe och gitarr på det så var fredagen gjord. Och ett mörkerum får jag klara mig utan. Buhu...

Fikade med Rommi och Robert igår, vi gör inget annat faktiskt men det är härligt att umgås med puman.
Sista dagen på "dagis" som vissa kallar det haha. På måndag har jag inget liv igen.

Klippa sig snart kanske, saknar verkligen mitt långa hår och skulle vilja ha det långt igen men gudars. Jag har inget tålamod.
Dessutom börjar man se ut som en grottmänniska nu med.




.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar