torsdag 4 februari 2010

Karma

What comes around goes around



Ahh gaaah gosh jag blir galen.
Kan man få ett svar? Kanske för mycket att begära.
(Inget inriktad bara lite generellt i allmänhet )

Tvivlar starkt på att jag har bra med tur just nu. Ramlar man inte med en pulka på bussen så blir man ner skiten av fåglar eller så flyger man rakt in i en tjej i bussen för att busschauffören hade lust att tvärbromsa.
Skulle faktiskt kunna fortsätta hela natten men det hinner jag inte.
Ja, turen och jag är inte precis bästa vänner just nu.

Dålig karma förföljer mig och ja jag tror på karma :)
Inte undra på att det är lite halv trögt. Får väll hoppas att det är karman och inget annat. Då skulle man ha haft nåt att tänka på haha.

Annars så lever jag fortfarande. På de senaste dagarna har jag haft nåt att gå upp för varje morgon. Tidiga mornar och kvällar, dator och kaffe.

Och idag ledig :) Bara tillbringat hela dagen framför datorn, tvättat och haft mig.

Middag ikväll :)
Håkan hämtar upp mig wiie hehe.

Skaffat en ny blogg också, fast en bildblogg som fler får veta om än denna blogg.
Gå in och kolla vetja :) janyaphoonkasem.blogspot.com

Ha det fint. Hejdå
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar