söndag 14 februari 2010

GÖTT

.

Hemkommen från götarnasborg :)

Himla kul att träffa Eriqa igen, fick även hänga runt med Empa och bästa Mirre :)
Skulle ha träffat några till men så vart det inte. Måste höra av mig lite tidigare nästa gång.
Men göteborgs vistelsen var fin i alla fall.
Pop the cherry :) Käka sushi (14 bitar medans någon annan som blev mätt på 2 st haha)
Gick på nattbio (wolfman) Värt att lägga pengar på om man vill skita på sig. Så tveka inte, se den för fan!

Middag lagad av mig och Romina, vi lovar.. Vi äger allt och alla när det gäller att laga starkt mat)
Det var himelskt gott, alla hade velat vara där och smakat på våran mat igår :)
Förfesta och spelade spel "bibeln" värsta frågorna haha. Men kul vare och ut gång på gretas :)

Ströade på stan en del också och helt sick va skitit det är då . Ramla och slå ihjäl sig kunde man med göra om man hade lust eller bli på körd av spårvagnar/bilar/ner trampad av götarna haha nej ska inte överdriva.
Men det är rena rama självmordet att gå över gatan i alla fall.

Och idag som är Eriqas födelsedag (Grattis ännu en gång) och alla hjärtans dag tillbringade vi 5 sömniga timmar i en buss hemåt.
Och hemma väntade en present från mamma och pappa :D En ny kamera woho, skall prövas imorgon.

Alla hjärtans dag den minst roligaste dagen på hela året, men i år så klagar jag inte :)
Fick en bra helg juh och så länge man är med någon man tycker om oavsett tillsammans med vänner eller partner så tillbringade jag den tillsammans med en vän sovandes till vänster om mig.

Som sagt det är det illa som gör det stora till nåt vackert <3

Men ja skönt att komma bort och underbart att komma hem :) Borta bra men hemma bäst.
Och jag ska aldrig mer klaga på min vardag.
Och så nästa hållplats OSLO :)



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar