tisdag 6 oktober 2009




Hela denna veckan har jag flängt runt som ett fån! Det var sjukt kul såklart, men det vart dyrt och det vart lite för mycket..
I måndags var jag med bror i stockholm på fotbollsmatch. Det var grymt kul, bästa match jag varit på.. Ahh det var galet.
Det vart mycket Sushi och lite öl, lyckligvis kom Hanna också.. Hon är allt fin och go hon. Detta förväntas göra om, självklart!! yes, yes yes...

Efter att ha varit med världens sötaste par, for jag ner till göte till min allraste käraste vän Eriqa.. (Kul att alla tror att vi är tillsammans)
Träffade hennes vänner och nästa hela hennes klass :) trevliga dramatiker..
Det var många öl och baksmällor, men det vart väääärt!! Fina stunder..
Vi kollade på inglorious basterds, var på svenska mässan om hur det är att plugga utomlands :) Det lockar mig såå!!
Träffade världens bästa ögongodis.. Fy, va fin den människan var. En riktig Hallelujah moment....

Efter det vart det mullsjö. Mullsjö, mullsjö, mullsjö.... När jag satt på tåget och när jag såg sjön. Det pirrade till i magen, som om att man var kär. Så nervös jag var. Mycket minnen, och nostalgi.. Så mycket jag hade saknat.
Det var härligt att träffa alla, även om en del inte kunde komma. Det var synd, men det kan inte passa alla antar jag.
Vi bara va. På nåt känts det som om att vi inte alls har varit borta från varandra.
Vi tog upp den tråden vi lämnade den sist <3
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar