tisdag 20 oktober 2009

Don't Bring Flowers After Im Dead



pausar pluggandet ett tag här med blogg och ljuvlyssnat.se :)

Grupp på cirka tio fjortistjejer ~15 hoppar in i en vagn i sista sekunden. Vagnen är redan full och det är knappt så att alla får plats när dörrarna stängs.
Tjej 1: Va mysigt det blev!
Tjej 2: Ah, supermysigt… och varmt.
Tjej 3: Det är typ lika varmt som när jag och min kille umgås, och då är det hett!
Alla skrattar.
Man ~30 (sarkastiskt): Men tjejer berätta mer, jag tror hela vagnen är väldigt intresserad om hur det är när du och din kille umgås.
Alla tjejerna tittar förvånat på mannen.
Tjej 3 (vänder sig mot kompisarna): Asså shit, han vill veta mer om mitt sexliv… vad ska jag säga!?

haha, så himla kul! :)Besök sidan vetja alltså ljuvlyssnat.se eller argalappen.se
kan vara kul om man har tråkigt eller tid över kanske? :)

Idag vaknade jag med världens huvudvärk, men det var jag nog inte ensam.
Såg att jag hade bloggat inatt också. Hoppas ingen läste det där, men det får jag nog allt bjuda på.
Nu har morbror kommit, de kom igår med massa presenter och allt :)
Så vi friade lite, fullt hus igår. Vart en stor familjemiddag med massa gott och dricka. Det känns i kroppen efter igår haha är rätt sliten och så ska man sitta och plugga jaja får skylla mig själv. Men det var skit trevligt!

Igår på facebook hade jag nostalgi timma med Josi och Olga, guu vad jag saknar de!

* * * * * * * * * * *

( föresten bilden är från förr, förra sommaren utanför uppgången G )
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar