tisdag 22 september 2009







Vilken helg..
Den var fin ska du veta... Var bara med familjen, det vart middag och film, jävligt nice!! Var ute på sjön på mitt sommarställe och fiskade (fick upp en liten abbis bara) bastade, badade (sjukt kallt) Grillade och drack öl :) Familjen det behöver jag just nu, nu när det är som det är.

Nu äre två dagar kvar till slakt!! Svenska B prov om epoker. Jag jublar inte precis.
Men det kommer nog gå fint.. Gäller att tänka p o s i t i v t (heja, heja)
Nu står böckerna mig till huvudet här, plugga är nog inte mig grej riktigt..

Ska skriva upp mig på HP till våren.. Måste bara på tummen ur arslet, och få det gjort. Det här halv året blir tuff, tur att man fortfarande bor hemma.. Annars hade jag inte varit mycket till människa. Och det hade ju inte varit bra.
Det kommer ta ett tag innan jag börjar resa.. Men tusan vad jag ska göra det!
Det ska vara värt det, och fasens va värt det är att satsa. Antar att det bara räcker att ha en stor vilja så klarar man av allt. Jag vet vad jag vill och jag ska fan ha det!

Haha, nu kom far min med en ny fotoskrivare till mig <3 Han är ju för rar han.. Lille far, vad skulle jag göra utom honom. Och Mamma.. Världens bästa mamma, hon står visst i köket och bakar min favo banankaka <3 Hon kan hon...

Haha Eriqa och jag har gjort ett vad ;) 20 december då vet vi vem som har vunnit... Vilket kommer att bli jag!


Nejhä Du!! Nu ska jag leka med syster.. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar