lördag 1 januari 2011

Happy new year



:)

Gott nytt år!

Återblick från året.

Tja vart ska man börja? Inget år är ju den andre lik och den förra var nog väldigt speciell.

Det var då i förra året jag träffade Azra :) I tidigt feb.
Och hon vart min men lika fort vi kom in i varandras liv så försvann vi lika snabbt utifrån det. Allt som hänt det förändrade mig, mer än jag kan förstå själv.
Och allt som någonsin behövdes var bara tid för mig, men ibland så saknar jag henne.
Baby jag glömmer aldrig dig.


Det var i det året jag på började min utbildning :)
Då jag fick ett jobb, då jag insåg hur tufft det kan vara på arbetsmarknaden.
Det är inte lätt att bli vuxen sa pappa. Jag kanske har mognat lite grann, blivit lite mer vuxen av mig. Får jag väll hoppas haha.

Det har hänt massvis med saker.. Bra och dåliga saker.
Men det största av allt är att jag är förändrad på nåt sätt, på ett sätt är jag inte den samma. Tack vare allt det.
Alla människor jag träffat, som jag tyckt om, dem som gjort intryck på mig. Gamla vänner man träffat igen. Lagat gamla band, skaffa nya kontakter, människor som gjort mig glad, människor som gjort mig lycklig, dem jag har haft kul med, personer som gjort mig ledsen. Personer som sårat och bedragit.

Dem människorna har gjort mitt år :) Från dem finaste stunderna till dem hemska minnen som jag kommer minnas för resten av mitt liv.
Det var det som förändrade mig.

Och det största minnet och tiden under 2010 har jag delat och tillbringat den med en person. You know her :)Det finns inget att säga som inte redan är sagd, det finns inget som hon inte redan vet. Utan att ens skriva så vet hon precis vad det är jag pratar om och tänker. Vad jag vill säga :) Pumpa, du vet det redan.

Så nu 2011 :) Vi får se vad det här året bär med sig. Två saker vet jag. Jag ska bli moster i vår och ta examen i sommar :)
Sen vet man aldrig vad som kan hända. Planer har jag givetvis, nya mål som jag vill uppnå. Och en sak som jag kommer lägga hela min kropp och själ på, på en sak.
Det kommer ta lång tid, kanske tar ett helt år att genomföra men det är så värt det!

Ser framemot vad det här året har att erbjuda och vad jag kan ge den.

Så hopp igång så kör vi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar