onsdag 15 september 2010

Valet!!!!!!!!!!!!!

Dags att rösta snart känner jag :)

Usch vinner högerblocket nu så flyttar jag, nej men du fattar. Fyra år till med högern, en politik som gynnar de rika? Och som vård ska väll ändå vara efter behov och inte efter plånbokens tjocklek ellerhur?
Solidaritet var visst det ordet som glömdes bort.
Finns så sjukt mycket man skulle kunna dra, men det pallar jag inte.

Nu har jag pausat lite mellan pluggandet, hehe. Men är det någon frivillig som vill göra mina uppsatser? Eller kan man köpa en extra hjärna med bra IQ som man köpa någonstans, kanske hjärnceller till salu?
HOHO!? Hjälp? Någon? Snälla?
Fast så tråkigt är det inte att plugga, det är kul :) men när det blir för mycke så att man inte hinner med.
Då får man panik.

Nej nu kommer syrran med en moderatknapp/pinn -.-
Haha bara för att retas. Kul att hela familjen röstar blått till och med släkten, men så unik som jag är och är olik de andra från familjen så kommer jag inte rösta blått.

Nää!! Nog om det. Jag håller tummarna.

Nu ska jag fortsätta dejta min naturkunskapsbok.

Shoshim!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar