måndag 23 mars 2009



Och Jag som trodde att det inte skulle komma någon mer snö men nej så fel man hade.. För igår när jag pratade i telefonen med Emma och skulle öppna mitt fönster. För jag tänkte att ja lite vårnatt känsla vore nåt. Och så såh att att det snöade snöflingor som var lika stora som tennisbollar.

Jeje, fast det oroar mig inte så mycket, hehe jag åker ändå snart så :) Jag måste ju ha nåt att klaga åt i alla fall haha.

Idag på bildenlektionen fick vi rita händer och oss själv. Det var kul. Och våran bild lärare Mattias satt sen och berättade om sitt liv ute på sjö/havet.. Shit vad han har varit med om mycket. Och jag visste inte ens att var från Island :O Kristina frågade om jag inte hörde att han bröt lite på is länska.. Nej, inte vad jag tänkt på sådär.. Jag trodde att han bara pratade en väldig bred östgötska haha..

När det blir fint väder så ska våran klass åka hem till honom och fika och götta oss lite :) Det ser jag framemot. Och så sa han en bra sak som jag gillade när han satt och berättade om han liv.

"Vi ska inte låta livet knacka oss, det är vi som ska knäcka den! "

Ja, honom tycker vi om våran Mattias.. Mycket :)

Nu skalla vi äte.. Tjoho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar